O transformacji wizerunkowej INTERTECH na Politechnice Białostockiej
W ramach projektu realizowanego w Sieci Politechnicznej Via Carpatia im. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego, mieliśmy okazję poprowadzić wykład dla studentów Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej, na temat budowania silnej marki i strategii transformacji wizerunkowej INTERTECH.
Norbert Pawluczuk, Dyrektor Marketingu i Paulina Borodziuk, Digital Marketing Manager przedstawili kulisy naszej transformacji wizerunkowej, dzieląc się praktycznymi doświadczeniami z zakresu:
- opracowania spójnej strategii marketingowej,
- efektywnej komunikacji marki,
- wdrażania zmian wizerunkowych w organizacji.
Więcej o naszej transformacji wizerunkowej przeczytasz tutaj: Transformacja wizerunkowa INTERTECH
W wykładzie uczestniczyli studenci kierunku Zarządzanie, II stopnia, specjalność Zarządzanie Produktem i Sprzedażą, pod opieką dr hab. Ewy Glińskiej, prof. PB oraz kierunku Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, I stopnia, wraz z prowadzącą mgr inż. Sandrą Snarską.
Podczas spotkania opowiedzieliśmy, jak w praktyce wygląda proces budowania marki, nie tylko na poziomie komunikacji, ale także poprzez realne działania wspierające rozwój firmy zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym.
Dziękujemy za zaproszenie oraz możliwość podzielenia się naszym doświadczeniem ze studentami. Mamy nadzieję, że takie spotkania łączą wiedzę akademicką z praktyką biznesową i inspirują do dalszego rozwoju.



